måndag 26 augusti 2013

Blog Your Heart Out Award!

Jag har bloggat ett drygt halvår, jag har 18 följare på bloglovin och nästan 6000 sidvisningar totalt, och nästan 450 kommentarer. Ingen stor blogg än, men jag gillar verkligen att blogga och att läsa andras bloggar, och får ett väldigt bra utbyte av alla era fina kommentarer!  

Jag har fått två utmärkelser som skall gå till bloggare med under 100 följare, väldigt bra initiativ btw, en från MrsData och en från Helena, tack så hemskt mycket, det värmer verkligen! Superroligt att ni gillar min blogg och vill stödja den lite extra :) 



Reglerna för utmärkelsen är: 
Svara på de fem frågorna och nominera fem andra bloggar med färre än 100 följare, och meddela dem att du nominerat dem! 

1. Vad eller vem uppmuntrade dig att börja blogga? 
Jag blev sugen på att börja blogga dels för att nagellack är mitt stora intresse, och tyckte att jag kunde tillföra något med en blogg, dels för att klimatet bland de svenska nagelsbloggarna verkade vara så himla trevlig, så jag ville vara med! 

2. Hur valde du ämne att blogga om? 
Att välja ämne till bloggen var inte svårt eftersom nagellacksintresset är så stort och det inte är något annat jag skulle vilja blogga om, då är det värre att välja ämne/lack till de olika inläggen! 

3. Någonting som de flesta inte känner till om dig?
Jag är en extrem sportnörd! Ishockey är mitt andra stora intresse efter lack, och är det OS är jag klistrad framför TV:n 24/7! MODO är mitt stora favoritlag, och kanske kommer det nail art inspirerat av dem när säsongen har börjat. 

4. Vilka tre ord beskriver din stil? 
Klassiskt, spännande detaljer och lite edgy. 

5. Vad gillar du att göra när du inte bloggar? 
När jag inte bloggar gillar jag att umgås med min sambo, laga mat, se på TV-serier och göra olika upptäcktsfärder. Foto har jag också gillat länge, tyvärr har jag ingen systemkamera, och alldeles för lite tid, men en dröm vore att bli en bättre fotograf. 


Jag nominerar följande: 

- Fru Vesa
- Nail Me
- Colorbyte
- SleepyElin
- May Contain Traces of Polish

Tack återigen för nomineringen, och hoppas att ni kommer tillbaka till min blogg! 

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin så att ni inte missar några inlägg, knappen finns i högerkanten! 

En av mina favoritbilder som jag tagit själv

2 kommentarer:

  1. En Modo inspirerad manikyr vill jag se! Själv är jag ju ingen stor sportfan. Fast jag brukar följa Tre Kronor i VM och OS och sånt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul, skall försöka ordna det när säsongen och inspirationen till manikyren tagit fart :) Älskar hockey! <3

      Radera