tisdag 18 juni 2013

Nakna naglar

Jag tror inte att jag visat några nakna naglar här i bloggen, så det kanske är dags för det! På bilderna nedan har jag precis tagit bort lacket som jag hade haft i en dryg vecka när vi var på Mallorca. Trots att jag hade ett ganska kraftig färg (OPI DS Extravagance) så fick jag snarare mindre missfärgningar än jag hade innan, antar att det är bra att vila från omlackning ibland!

Jag filar mina naglar med glasfil, oljar in dem ganska sporadiskt, och ger dem handkräm ibland... Inget speciellt alltså! De är bara naturligt starka, och det är jag glad för!

Just nu är jag i Stockholm på föreningsuppdrag, men när jag kommer hem skall jag fila ner naglarna en bit innan midsommar, och fixa till formen lite grann.




4 kommentarer:

  1. Åh vill också ha så långa naglar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara för att jag postade det här nu så hittade jag ju såklart en spricka i en nagel... Men ja, det är fint när de är långa och lackade!

      Radera
  2. Åhh så underbara naglar du har. Jag får kämpa för mina verkligen och de är inte så långa och fina och de växer ojämnt också. :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tråkigt :( Antar att jag har bra nagelgener eller något... Tack för komplimangen! :)

      Radera