onsdag 29 maj 2013

Nagellackspaket!

Här kommer äntligen bilder på nagellackspaketet jag fick hem i förra veckan som en försenad födelsedagspresent! Nagellackspaket måste ju vara de bästa paketen... fortfarande så står alla lacken bredvid mig i soffan istället för på sina rätta platser... Kan inte riktigt skilja mig från dem än! :)

Beställde från nailsupplies.us den 2 maj och den 20 maj kom det fram. Som jag längtat! Här är lacken som jag omsorgsfullt valt ut och som fanns i paketet: 


OPI DS: Indulgence, Extravagance och Magic

OPI DS: Indulgence, Extravagance och Magic

China Glaze Hologlam; Infra-red, When Stars Collide, Strap on Your Moonboots

China Glaze Hologlam; Infra-red, When Stars Collide, Strap on Your Moonboots

OPI - A Woman's Prague-ative, China Glaze: Midnight Mission, White Cap 
OPI - A Woman's Prague-ative, China Glaze: Midnight Mission, White Cap

Alla godingarna!
Dessutom blev jag extremt sugen på IsaDoras Sugar Crush Nails, så det blev två sådana också i veckan som gick: 
IsaDora: Coral Crush, Ocean Crush 
IsaDora - Ocean Crush


IsaDora - Coral Crush



Än så länge har jag hunnit med att testa tre av dessa, och visa ett i bloggen, vilket vill ni se härnäst?

2 kommentarer:

  1. Visst har du testat Coral Crush? Kan du inte visa den isf, jag är himla nyfiken på den...

    SvaraRadera
  2. Yes det har jag! Jag har precis skrivit ihop inlägget, det kommer upp i morgon! De är verkligen värda att köpa, så himla fint!

    SvaraRadera