måndag 4 mars 2013

OPI - Goldeneye again

Inför en fest förra helgen bestämde jag mig för att lacka med Goldeneye igen, för det är så himla partysnyggt! Glittrar som tusan och guld är ju nästan den bästa färgen till en helsvart partyoutfit.

Bilderna på lacket blev tyvärr inte de bästa, det är svårare än man kan tro att fota i solljus, man ser inte riktigt hur bilden blir, men sparkly, hell yes!

Jag har länge varit på jakt efter det perfekta guldlacket, egentligen skimmer, men jag tror att jakten är slut, så fint är detta!

Här grundade jag med ett lager Orly - Flare som är ett annat guldlack, för att inte behöva lägga så många lager. Trots det så har tre lager för att få det helt täckande och så glittrigt som jag vill ha det. Det torkar riktigt fort och det rinner inte iväg när man sätter penseln mot nageln.

Det är förvånansvärt lätt att ta bort också, vilket alltid är en fördel.

Här lite härliga solbilder från Göteborg!













En avslutande bild på lacket in action, hemkommen efter festen. 

1 kommentar: