fredag 18 januari 2013

Dagens lack - Smoke and Ashes

Detta är ett av de tre lack jag beställde från China Glaze Hunger Games-kollektion. D andra två jag har är Stone Cold och Riveting, och skall jag vara helt ärlig gillar jag faktiskt dem mer än detta...

Smoke and Ashes är ett mörk lack, nästan svart, med smaragdgröna flakes i. Täcker bra gör det, hade kommit undan på ett lager om varit lite mer noggrann. Nu fick jag ta två lager, men det är inte hela världen. Jag saknar lite av det gröna, tycker det blir för svart och mörkt. Dock lite finare är vanligt plain svart förstås.

Mina naglar är lite väl korta för min smak just nu, var tvungen att klippa ner dem nästan helt för att kunna spela fiol på torsdagarna. Lite ovant, men de växer ut som tur är :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar