torsdag 13 december 2012

Vem är jag?

Jag heter Sandra Persson, är 23 år gammal och bor i Göteborg med min sambo. Jag gör mitt bästa för att plugga till jurist, är mycket ideellt engagerad och sitter i tre olika styrelser för tillfället. 

Nagellack, sport och musik är några av mina största intressen, men tycker även matlagning och foto. 

Just nu är jag mitt uppe i en flytt och medföljande flyttkaos. För en vecka sedan flyttade vi in i en stor tvåa i Majorna i Göteborg, med fantastisk utsikt och nära till både stan, Slottskogen och syskonen. Därför kommer det säkert bli en del flytt/inredningsinlägg den kommande tiden också. 

Twittrar gör jag ganska frekvent, under namnet strangershouse, med samma namn instagrammar jag också, men det är mindre regelbundet. 

Namnet är förövrigt en gammal favoritlåt från Stefan Andersson, och detta nick har hängt med mig i nästan exakt sex år, när jag skaffade mig ett konto på bilddagboken. 

Trevlig läsning! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar